Tutkimuksen kohderyhmänä oli yrityspäättäjät (liiketoiminta- ja hr-johto) Taitotalon kumppaniasiakkaissa, Taitotalon muissa asiakkuuksissa sekä organisaatioissa, jotka eivät ole Taitotalon asiakkaita (ns. potentiaaliset asiakkaat). Kyselyyn vastasi lähes 200 päättäjää. Tutkimuksen toteutti Innolink Oy.
Taitotalon tunnettuus
Taitotalo on tutkimuksen mukaan tunnetuin spontaanisti mieleen tuleva kouluttaja, kun yrityspäättäjiltä kysytään yrityksille tai organisaatioille koulutusta järjestäviä tahoja. Ensimmäisenä Taitotalon mainitsee 25 prosenttia kaikista kyselyn kohderyhmän vastaajista. Taitotalon kumppaneista 70 % mainitsi Taitotalon ensimmäisenä. Potentiaalisista asiakkaista yli kolmannes ei vielä tunnistanut Taitotaloa. Tämäkään ei ole huono tulos, vaan pikemminkin mahdollisuus!
Arviot Taitotalosta
Parhaat arviot Taitotalo sai monipuolisesta koulutustarjonnasta, asiantuntevuudesta ja luotettavuudesta. Kehitettävää on vielä tunnettuudessa sekä palvelulupauksemme kirkastamisessa. Ilahduttavaa oli myös, että Taitotaloon suhtauduttiin neutraalisti myös niiden vastaajien osalta, jotka eivät tunteneet meitä. Asiakkaidemme Taitotalolle antama NPS-arvo oli erittäin hyvä 48. Voidaankin todeta, että kun Taitotalon palveluita ja taitotalolaisia oppii tuntemaan, myös asiakaskokemus ja suositteluhalukkuus nousee korkealle.