Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä Kurssi

 nainen verhoilee tuolin istuinta

Tässä osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja vahvan asiakaskokemuksen rakentamiseen ja parannat samalla myyntituloksia.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa paneudutaan hyvän asiakaskokemuksen luomiseen ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.

Aiheita muun muassa

  • Asiakaskeskeisyys, asiakaslupaus
  • Asiakaskokemus ja sen rakentaminen
  • Asiakasymmärrys ja henkilökohtainen huomiointi
  • Asiakkaan saama apu ja hyöty
  • Asiakaskokemus ja oma asiantuntijuus ja taidot

Kenelle koulutus sopii?

  • B2B-myyjille
  • avainasiakaspäälliköille
  • alue- ja myyntipäälliköille
  • muissa B2B-myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Mentorointi perustuu kokeneemman ja tuoreempien osaajien väliseen suhteeseen, jossa mentorin rooli on ohjata, sparrata ja auttaa tuoreita yrittäjiä tunnistamaan omia sekä yrityksensä vahvuuksia ja kehityskohtia.
Niina Leitilä ja Leena Hiltunen sekä Annukka Kääriäinen
Lue lisää artikkeleita