Haastavat asiakaspalvelutilanteet Yrityskohtainen

Koulutuksessa saat perustiedot ja -taidot haastavien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan. Koulutuksen keskeisenä tavoitteena on lisätä ymmärrystä asiakkaan tunnetiloista. Miksi asiakas on haastava ja miten omalla toiminnalla voidaan tilanteen kehittymiseen vaikuttaa? Koulutukseen voidaan myös sisällyttää muita asiakkaan toivomia aihepiirejä.

Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallistujien taitoja ja valmiuksia toimia erilaisissa haastavissa ja paineistetuissa asiakaspalvelutilanteissa. Koulutuksen aikana osallistuja oppii tunnistamaan häiriökäyttäytymisen taustatekijöitä, saa valmiuksia ymmärtää erilaisia asiakaspalvelutilanteeseen liittyviä tunnetiloja ja kehittää kykyään ratkaista ongelmallisia tilanteita. Lisäksi koulutus antaa työkaluja edistää omassa työroolissaan asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.

 

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus soveltuu eri toimialojen haastavissa asiakaspalvelutilanteissa toimiville henkilöille. Koulutuksesta hyötyvät esimerkiksi sosiaali- ja terveysalan vastaanotto- ja ajanvaraustehtävissä toimivat henkilöt, kotihoidon työntekijät sekä esimerkiksi päivystyksessä työskentelevät. Kaupan alalle koulutus soveltuu esimerkiksi vuorovastaaville, yövuoroja tekeville myyjille sekä asiakaspalvelupisteissä toimiville. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa, jolloin alakohtaiset lainalaisuudet ja erityispiirteet pystytään kattavasti huomioimaan.

 

Ota yhteyttä

Marika Vainola

koulutusasiantuntija, turvallisuus