
Tekoälyn hyödyntäminen avaa aivan uusia mahdollisuuksia kaikissa markkinointiin liittyvissä rooleissa!
Tavoite ja vaikuttavuus
Valmennuksen jälkeen osallistujat ymmärtävät (Copilotin ja ChatGPT:n) lähtökohdat ja niiden käyttömahdollisuuksia markkinoinnissa. He oppivat hyödyntämään generatiivista tekoälyä käytännön tasolla markkinointiin liittyvissä toimintatavoissa.
Lisäksi valmennus
- Auttaa erottamaan todellisuuden hypetyksestä.
- Lieventää pelkotiloja ja hälventää epätietoisuutta.
- Auttaa ymmärtämään, mihin tekoälyratkaisuja kannattaa yleensäkin käyttää.
Kohderyhmä
Valmennukset kohderyhmänä ovat markkinointityöhön osallistuvat henkilöt, sekä henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämään tekoälyä organisaation markkinoinnissa.
Valmennuksen sisältö
Valmennuksen kesto on 4 tuntia etä- (Teams) tai lähivalmennuksena. Toteutuksessa huomioidaan osallistujien aikaisempi kokemus ja osaaminen. Valmennus toteutetaan työpajamuotoisena ja se sisältää oivalluttavia asiantuntija-alustuksia sekä työpajatyöskentelyä.
- Generatiivisen tekoälyn perusteet
- Copilotin ja ChatGPT:n periaatteet
- Copilotin ja ChatGPT:n hyödyntäminen osaamisen kehittämisessä
Käytännön harjoittelua teemoina koulutusten suunnittelu, kehityskeskustelut ja perehdyttäminen. Tunnistetaan ja löydetään soveltamisen kohteita omaan työhön.
Valmennustyöpajoissa paikalla aina kaksi huippuvalmentajaa.
Valmennus on myös räätälöitävissä täysin asiakkaan tarpeiden mukaiseksi sisällöltään ja toteutukseltaan.
Hyötyjä valmennettaville
Tunnistat tekoälyn mahdollisuudet ja hyödynnät niitä roolisi mukaisessa työssä
- Asiakasanalyysi ja segmentointi: Tekoäly voi analysoida suuria määriä asiakasdataa ja tunnistaa erilaisia asiakassegmenttejä. Tämä auttaa kohdentamaan markkinointiviestit tarkemmin ja tehokkaammin.
- Personoitu markkinointi: Tekoäly voi luoda personoituja markkinointiviestejä ja -kampanjoita, jotka vastaavat yksittäisten asiakkaiden tarpeita ja mieltymyksiä.
Tämä parantaa asiakaskokemusta ja lisää sitoutumista.
- Sisällön luominen: Tekoäly voi auttaa luomaan houkuttelevaa ja relevanttia sisältöä, kuten blogikirjoituksia, sosiaalisen median päivityksiä ja mainostekstejä.
Tämä säästää aikaa ja resursseja.
- Markkinointikampanjoiden optimointi: Tekoäly voi analysoida markkinointikampanjoiden tuloksia ja antaa suosituksia niiden parantamiseksi.
Tämä auttaa optimoimaan kampanjoiden tehokkuutta ja saavuttamaan parempia tuloksia.
Lukematon määrä uusimpia käytännön vinkkejä tekoälyn arkikäytössä
Tunnistetaan ja löydetään soveltamisen kohteita omaan työhön.