Asiakkuudet – kohtaa, vaikuta ja sitouta B2B- ja B2C-asiakkaat Kurssi

Myyjä ja asiakkaat

Rakenna vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, jotka tukevat myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta.

Tässä käytännönläheisessä valmennuskokonaisuudessa kehität vuorovaikutustaitojasi ja opit, miten asiakasymmärryksestä syntyy kilpailuetu. Saat konkreettisia työkaluja asiakkuudenhoitoon, asiakaskokemuksen rakentamiseen sekä asiakashankintaan.  valmennusten jälkeen osaat kohdata asiakkaat eri tilanteissa vakuuttavasti – myös silloin, kun asiakas on tyytymätön.

  • Kehität vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitojasi
  • Opit rakentamaan luottamuksellisia asiakassuhteita
  • Saat käytännön keinoja erottuvan asiakaskokemuksen tuottamiseen
  • Asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus paranevat
  • Myyntiprosessi tehostuu ja asiakkuuksien elinkaari pitenee
  • Organisaation asiakaslähtöisyys kehittyy systemaattisesti

Tule mukaan ja vie yrityksesi asiakaspalvelu ja asiakkuudenhoito uudelle tasolle – kumppanuuden tasolle! 

Koulutuksen sisältö

  • Asiakaspalvelukoulutus yrityksille
  • Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutus B2B myyntityössä
  • Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B myynnissä
  • Asiakkuuksien johtaminen B2B myynnissä
  • Asiakashankinta B2B myyntityössä

Kenelle koulutus sopii?

Valmennus on suunniteltu myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka haluavat kehittää osaamistaan asiakassuhteiden rakentamisessa ja ylläpitämisessä B2B-ympäristössä. Se sopii erityisesti tiimeille, jotka haluavat vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria ja parantaa asiakaskokemusta systemaattisesti.

Asiantuntijat

Satu Myllylä

Satu Myllylä

koulutusasiantuntija, johtaminen ja liiketoiminta

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Mentorointi perustuu kokeneemman ja tuoreempien osaajien väliseen suhteeseen, jossa mentorin rooli on ohjata, sparrata ja auttaa tuoreita yrittäjiä tunnistamaan omia sekä yrityksensä vahvuuksia ja kehityskohtia.
Niina Leitilä ja Leena Hiltunen sekä Annukka Kääriäinen
Lue lisää artikkeleita