Asiakaspalvelukoulutus yrityksille

iloiset ihmiset katsovat esittäjän läppäriä
Asiakastyytyväisyys ja positiivinen asiakaskokemus varmistavat yrityksen menestyksen. Kehitä yrityksen asiakaspalvelua räätälöidyllä koulutuksella.

Koulutus kehittää valmiuksia ja itsevarmuutta asiakaspalvelussa. Tavoitteena on, että osallistujat hallitsevat entistä paremmin yrityksen toimintaympäristön ja asiakasryhmät sekä osaavat valmistautua erilaisiin asiakaskohtaamisiin yrityksen palvelukonseptin mukaisesti.

Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä yrityksen kanssa, jotta kokonaisuus tukee yrityksen tavoitteita ja palvelumallia. Koulutus on muokattavissa sopivaksi kaikille toimialoille, kuten kaupan, majoitus- ja ravitsemistoiminnan, teollisuuden, kiinteistöalan tai julkisen hallinnon toimialoille.

Koulutus voi sisältää esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Asiakaslupaus ja palvelukonsepti
  • Hyvän asiakaskokemuksen rakentaminen
  • Myynnillinen asiakaspalvelu
  • Onnistunut kirjallinen asiakasviestintä
  • Vuorovaikutus vaikeissa asiakastilanteissa

Koulutuksen kesto voi olla esimerkiksi vain muutamia tunteja tai vaikkapa kaksi aamupäivää. Koulutus voidaan toteuttaa etä- tai lähitoteutuksena toiveiden mukaan.

 

 

Asiakkuudet – kohtaa, vaikuta ja sitouta B2B- ja B2C-asiakkaat