Johtaminen ja liiketoiminta, koulutukset ja valmennukset
Hyvä johtaminen on aina muodissa!
Koulutus kehittää valmiuksia ja itsevarmuutta asiakaspalvelussa. Tavoitteena on, että osallistujat hallitsevat entistä paremmin yrityksen toimintaympäristön ja asiakasryhmät sekä osaavat valmistautua erilaisiin asiakaskohtaamisiin yrityksen palvelukonseptin mukaisesti.
Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä yrityksen kanssa, jotta kokonaisuus tukee yrityksen tavoitteita ja palvelumallia. Koulutus on muokattavissa sopivaksi kaikille toimialoille, kuten kaupan, majoitus- ja ravitsemistoiminnan, teollisuuden, kiinteistöalan tai julkisen hallinnon toimialoille.
Koulutus voi sisältää esimerkiksi seuraavia teemoja:
Koulutuksen kesto voi olla esimerkiksi vain muutamia tunteja tai vaikkapa kaksi aamupäivää. Koulutus voidaan toteuttaa etä- tai lähitoteutuksena toiveiden mukaan.
Hyvä johtaminen on aina muodissa!