Asiakkuudet – kohtaa, vaikuta ja sitouta B2B-asiakkaat Kurssi

Myyjä ja asiakkaat

Rakenna vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, jotka tukevat myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta.

Käytännönläheisissä valmennuksissa opit hyödyntämään asiakasymmärrystä kilpailuetuna. Saat malleja asiakaspalveluun, asiakashankintaan, asiakaskokemuksen rakentamiseen ja asiakkaiden kohtaamiseen. Valmennusten jälkeen osaat toimia erilaisissa asiakastilanteissa vakuuttavasti.

Valmennuksissa muun muassa

  • kehität asiakashankinnan osaamistasi
  • rakennat luottamuksellisia asiakassuhteita
  • tuotat erottuvan ja mieleenpainuvan asiakaskokemuksen
  • sujuvoitat asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojasi
  • vahvistat omaa asiantuntijuuttasi

Tule mukaan ja vie yrityksesi myynti ja asiakkuudenhoito uudelle tasolle!

Ohjelma

Koulutuksen sisältö

  • Asiakaspalvelukoulutus yrityksille
  • Asiakashankinta B2B-myyntityössä
  • Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myyntityössä
  • Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutus B2B-myyntityössä

Kenelle koulutus sopii?

Valmennus on suunniteltu myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka haluavat kehittää osaamistaan asiakassuhteiden rakentamisessa ja ylläpitämisessä B2B-ympäristössä. Se sopii erityisesti tiimeille, jotka haluavat vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria ja parantaa asiakaskokemusta systemaattisesti.

Asiantuntijat

Satu Myllylä

Satu Myllylä

koulutusasiantuntija, johtaminen ja liiketoiminta

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Mentorointi perustuu kokeneemman ja tuoreempien osaajien väliseen suhteeseen, jossa mentorin rooli on ohjata, sparrata ja auttaa tuoreita yrittäjiä tunnistamaan omia sekä yrityksensä vahvuuksia ja kehityskohtia.
Niina Leitilä ja Leena Hiltunen sekä Annukka Kääriäinen
Lue lisää artikkeleita