
Rakenna vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, jotka tukevat myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta.
Käytännönläheisissä valmennuksissa opit hyödyntämään asiakasymmärrystä kilpailuetuna. Saat malleja asiakaspalveluun, asiakashankintaan, asiakaskokemuksen rakentamiseen ja asiakkaiden kohtaamiseen. Valmennusten jälkeen osaat toimia erilaisissa asiakastilanteissa vakuuttavasti.
Valmennuksissa muun muassa
- kehität asiakashankinnan osaamistasi
- rakennat luottamuksellisia asiakassuhteita
- tuotat erottuvan ja mieleenpainuvan asiakaskokemuksen
- sujuvoitat asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojasi
- vahvistat omaa asiantuntijuuttasi
Tule mukaan ja vie yrityksesi myynti ja asiakkuudenhoito uudelle tasolle!
Ohjelma
Etäopetus
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
Koulutuksen sisältö
- Asiakaspalvelukoulutus yrityksille
- Asiakashankinta B2B-myyntityössä
- Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myyntityössä
- Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutus B2B-myyntityössä
Kenelle koulutus sopii?
Valmennus on suunniteltu myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka haluavat kehittää osaamistaan asiakassuhteiden rakentamisessa ja ylläpitämisessä B2B-ympäristössä. Se sopii erityisesti tiimeille, jotka haluavat vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria ja parantaa asiakaskokemusta systemaattisesti.