Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen B2B-myyntityössä Kurssi

mies raapii päätään

Tässä käytännönläheisessä valmennuksessa vahvistat ratkaisukeskeisen asiakaskohtaamisen osaamistasi ja tunnetaitojasi myyntityössä.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksesta saat konkreettista hyötyä tilanteisiin, joissa asiakas on tyytymätön. Kehität ratkaisukeskeistä toimintatapaa asiakastilanteissa.

Aiheita muun muassa

  • Asiakkaan lähtökohdan ymmärtäminen
  • Itseluottamuksen ja toimintakyvyn vahvistaminen
  • Asiakkaan ratkaisukeskeinen kohtaaminen
  • Omien toimintatapojen ja osaamisen vahvistaminen
  • Tunnetaidot

Kenelle koulutus sopii?

B2B-myynnissä ja muissa myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville

 

Hinta 295,00 € ALV 25,5 %
Kokonaishinta sis. ALV 370,23 €
Opiskelumuoto
Etäopiskelu
Paikka Etäopiskelu
Alkaa
Päättyy
Ilmoittaudu viimeistään 20.11.2025
Kesto 1/2 päivää
A boolean indicating whether the Enrollment entity is published.
Koulutuksen maksaja

Osallistujien tiedot

HUOM. Voit ilmoittaa kerralla useamman osallistujan klikkaamalla ”Lisää osallistuja”. Jos osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, anna osallistujan tiedoissa yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Varausvahvistus ja kutsu lähetetään sähköpostitse yhteyshenkilölle ja osallistujille.

Osallistuja
Suomi
**Koulutukseen osallistujan sähköpostiosoitetta käytetään mahdollisen sähköisen koulutusmateriaalin lähettämiseen. Materiaalilinkkiä ei voi lähettää edelleen.

Yhteyshenkilön tiedot

Yrityksen tiedot

Lisätiedot

Linkki maksu- ja peruutusehtoihin (aukeaa uuteen ikkunaan)
Linkki tietosuojaselosteeseen (aukeaa uuteen ikkunaan)

Roskapostitarkistus