
Tässä käytännönläheisessä valmennuksessa vahvistat ratkaisukeskeisen asiakaskohtaamisen osaamistasi ja tunnetaitojasi myyntityössä.
Koulutuksen sisältö
Valmennuksesta saat konkreettista hyötyä tilanteisiin, joissa asiakas on tyytymätön. Kehität ratkaisukeskeistä toimintatapaa asiakastilanteissa.
Aiheita muun muassa
- Asiakkaan lähtökohdan ymmärtäminen
- Itseluottamuksen ja toimintakyvyn vahvistaminen
- Asiakkaan ratkaisukeskeinen kohtaaminen
- Omien toimintatapojen ja osaamisen vahvistaminen
- Tunnetaidot
Kenelle koulutus sopii?
B2B-myynnissä ja muissa myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Torstai 4.12.2025
Asiakkuudet 1. päivä
Taitotalo, Valimo, Valimotie 8, 00380 HELSINKI
Etäopetus
Etäopetus
9.00-12.00
Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen B2B-myyntityössä
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy