Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä Kurssi

Asiakkaan kohtaaminen

Tässä inspiroivassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä asiakkaan kohtaamiseen yritysmyyntityössä.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa keskitytään hyvän vuorovaikutuksen rakentamiseen asiakaskohtaamisissa. Saat työkaluja hyödynnettäväksi käytännön asiakastilanteissa.

Aiheita muun muassa

  • Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskohtaamisissa
    • Viestintäprosessin peruselementit
  • Tiedon saanti kysymysten avulla
  • Kuuntelun voima
  • Sanallinen ja sanaton viestintä
  • Sähköinen viestintä asiakkaan kanssa

Muut vuorovaikutustaidot

Kenelle koulutus sopii?

  • B2B-myyjille
  • avainasiakaspäälliköille
  • alue- ja myyntipäälliköille
  • muissa myynnin ja asiakkuuksien hoidon asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Hinta 295,00 € ALV 25,5 %
Kokonaishinta sis. ALV 370,23 €
Paikka Taitotalo, Valimo, Valimotie 8, 00380 HELSINKI
Alkaa
Päättyy
Ilmoittaudu viimeistään 20.11.2025
Kesto 1/2 päivää
A boolean indicating whether the Enrollment entity is published.
Koulutuksen maksaja

Osallistujien tiedot

HUOM. Voit ilmoittaa kerralla useamman osallistujan klikkaamalla ”Lisää osallistuja”. Jos osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, anna osallistujan tiedoissa yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Varausvahvistus ja kutsu lähetetään sähköpostitse yhteyshenkilölle ja osallistujille.

Osallistuja
Suomi
**Koulutukseen osallistujan sähköpostiosoitetta käytetään mahdollisen sähköisen koulutusmateriaalin lähettämiseen. Materiaalilinkkiä ei voi lähettää edelleen.

Yhteyshenkilön tiedot

Yrityksen tiedot

Lisätiedot

Linkki maksu- ja peruutusehtoihin (aukeaa uuteen ikkunaan)
Linkki tietosuojaselosteeseen (aukeaa uuteen ikkunaan)

Roskapostitarkistus