
Valmennus tarjoaa sinulle toimintamalleja, joilla rakennat sujuvia kohtaamisia ja vahvistat asiakkaan luottamusta.
Koulutuksen sisältö
Hyvä asiakaskokemus rakentuu jokaisessa kohtaamisessa, pienissäkin yksityiskohdissa. B2B-asiakkaat odottavat ratkaisun lisäksi aitoa asiantuntijuutta, luottamusta ja ymmärrystä. Kun asiakaskokemus on vahva, myyntityöstä tulee yhteistyön rakentamista ja toimivien suhteiden vahvistamista.
Valmennuksessa opit, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan kokemukseen ja miten voit omalla toiminnallasi edistää onnistuneita kohtaamisia. Asiakaskokemuksen rakentaminen on pitkä prosessi, joka vaatii pitkäjänteisyyttä ja systemaattista toimintaa.
Valmennuksessa keskitymme seuraaviin teemoihin, joihin perehtymällä pääset vauhtiin asiakaskokemuksen rakentamisessa:
- asiakaskeskeisyys ja asiakaslupauksen lunastaminen
- asiakaskokemuksen rakentamisen vaiheet
- asiakasymmärryksen vahvistaminen
- asiakkaan saama hyöty ja arvo – miten tehdä ne näkyväksi
- oman asiantuntijuuden merkitys asiakaskokemuksen luomisessa
Kenelle koulutus sopii?
- B2B-myyjille
- avainasiakaspäälliköille
- alue- ja myyntipäälliköille
- muissa B2B-myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville