Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä Kurssi

 nainen verhoilee tuolin istuinta

Tässä osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja vahvan asiakaskokemuksen rakentamiseen ja parannat samalla myyntituloksia.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa paneudutaan hyvän asiakaskokemuksen luomiseen ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.

Aiheita muun muassa

  • Asiakaskeskeisyys, asiakaslupaus
  • Asiakaskokemus ja sen rakentaminen
  • Asiakasymmärrys ja henkilökohtainen huomiointi
  • Asiakkaan saama apu ja hyöty
  • Asiakaskokemus ja oma asiantuntijuus ja taidot

Kenelle koulutus sopii?

  • B2B-myyjille
  • avainasiakaspäälliköille
  • alue- ja myyntipäälliköille
  • muissa B2B-myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Hinta 295,00 € ALV 25,5 %
Kokonaishinta sis. ALV 370,23 €
Opiskelumuoto
Etäopiskelu
Paikka Etäopiskelu
Alkaa
Päättyy
Ilmoittaudu viimeistään 28.10.2025
Kesto 1/2 päivää
A boolean indicating whether the Enrollment entity is published.
Koulutuksen maksaja

Osallistujien tiedot

HUOM. Voit ilmoittaa kerralla useamman osallistujan klikkaamalla ”Lisää osallistuja”. Jos osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, anna osallistujan tiedoissa yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Varausvahvistus ja kutsu lähetetään sähköpostitse yhteyshenkilölle ja osallistujille.

Osallistuja
Suomi
**Koulutukseen osallistujan sähköpostiosoitetta käytetään mahdollisen sähköisen koulutusmateriaalin lähettämiseen. Materiaalilinkkiä ei voi lähettää edelleen.

Yhteyshenkilön tiedot

Yrityksen tiedot

Lisätiedot

Linkki maksu- ja peruutusehtoihin (aukeaa uuteen ikkunaan)
Linkki tietosuojaselosteeseen (aukeaa uuteen ikkunaan)

Roskapostitarkistus