
Osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja onnistuneeseen asiakashankintaan.
Koulutuksen sisältö
Valmennuksessa keskitytään asiakashankinnan prosessiin sekä neuvottelutilanteisiin ja muihin kohtaamisiin asiakashankintatyössä.
Aiheita muun muassa
- Myyntistrategia, segmentointi ja suunnitelmallinen toiminta
- Toimintaympäristön analysointi ja asiakastuntemus
- Asiakashankinnan vaiheet ja vaikuttavuuden tehostaminen
- Toiminnan tehokkuuden seuranta ja mittaaminen
- Vuorovaikutustaitojen merkitys asiakashankinnan tavoitteiden saavuttamisessa
- Hissipuhe
- Neuvottelutaidot
- Vaikuttavuutta etätapaamisiin
Kenelle koulutus sopii?
- B2B-myyjille
- avainasiakaspäälliköille
- alue- ja myyntipäälliköille
- muissa myynnin ja asiakkuuksien hoidon asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Keskiviikko 29.10.2025
Asiakashankinta B2B-myyntityössä 1. päivä
Taitotalo, Valimo, Valimotie 8, 00380 HELSINKI
Etäopetus
Etäopetus
9.00-10.00
Myyntistrategia, segmentointi ja suunnitelmallinen toiminta
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
10.00-10.45
Toimintaympäristön analysointi ja asiakastuntemus
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
10.45-11.30
Asiakashankinnan vaiheet ja vaikuttavuuden tehostaminen
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
11.30-12.00
Lounas
12.00-13.00
Toiminnan tehokkuuden seuranta ja mittaaminen
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
13.00-14.00
Vuorovaikutustaitojen merkitys asiakashankinnan tavoitteiden saavuttamisessa
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
14.00-15.00
Hissipuhe
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
15.00-15.30
Neuvottelutaidot
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy
15.30-16.00
Vaikuttavuutta etätapaamisiin
Sumkin Annukka, konsultti, Myynti- ja yritysvalmennus ASset Oy