Palvelumuotoilun tiimisparraus Kurssi

kolme naista samalla puolella pöytää

Palvelumuotoilun keskiössä ovat osallistaminen ja osallistuminen eli palvelumuotoilua tehdään pienessä tiimissä ja yhteistyössä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa. Palvelumuotoilun tiimisparraus vahvistaa tiimin sisäistä vuorovaikutusta ja yhteistyötä.

Sparrauksessa autamme tiimiäsi onnistumaan uuden palvelun rakentamisessa tai olemassa olevien palveluiden käyttäjäkokemuksen kehittämisessä ja palvelun tehostamisessa. Keskeistä sparrauksessa on pienellä panostuksella tuotetut ketterät tulokset liittyen uuteen palveluun tai parannettuun olemassa olevaan palveluun. Lisäksi tiimi oppii hyödyntämään palvelumuotoilun prosessia ja menetelmiä jatkossa erilaisten haasteiden ratkaisussa.

  • Palvelumuotoilun prosessia ja menetelmiä hyödyntämällä konseptoitte täysin uuden palvelu asiakasta kiinnostavaksi ratkaisuksi.
  • Kehitätte olemassa olevan sisäisen tai ulkoisen palvelun käyttäjäkokemusta ja tehokkuutta
  • Otatte palvelumuotoilun prosessin ja menetelmiä haltuun ammattimaiseksi kehittämisvälineeksi,  joita pystyt jatkossa soveltamaan erilaisiin kehittämishaasteisiin.

Vaikuttavuustakuu

Koulutuksen sisältö

Palvelumuotoilun tiimisparraus keskittyy palveluja kehittävän tiimin kannalta olennaisiin haasteisiin ja kehityskohteisiin fasilitoinnin ja palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tiimisparrauksen aikana viedään läpi ketterä palvelun kehitysprojekti.

 

Toteutus

  1. tapaaminen Haasteen rajaus
    Rajataan kehittämiskohde ja asetetaan tavoitteet sekä sovitaan etenemisen aikataulu.

    Välityöskentelynä kehittämiskohteen tavoitteiden konkretisointi.
     
  2. tapaaminen Asiakastiedon kerääminen
    Lisätään ymmärrystä asiakkaiden tarpeista ja huolista osallistaen asiakkaita ja käyttäjiä.

    Välityöskentelynä tarvittavan asiakastiedon ja käyttäjätiedon syventäminen.
     
  3. tapaaminen Ratkaisujen tuottaminen ja parhaiden valinta
    Tuotetaan konkreettisia ideoita ja ratkaisuja asiakkaiden ja käyttäjien todellisiin haasteisiin. Arvioidaan ratkaisut ja valitaan parhaat kokeiltavaksi.

    Välityöskentelynä ideoiden ja ratkaisujen lisätuottaminen sekä niiden arviointi.
     
  4. tapaaminen Ratkaisujen toteuttamisen suunnittelu
    Sovitaan miten ratkaisut käytännössä toteutetaan.

    Välityöskentelynä valittujen ratkaisujen käytännön toteuttaminen.
     
  5. tapaaminen Toteutuksen arviointi
    Arvioidaan toteutus tähän mennessä, suunnitellaan ja varmistetaan kehitystyön jatkuminen.

     

Kenelle koulutus sopii?

Tiimeille ja ryhmille, jotka haluavat tuottaa parempia palveluja ja asiakaskokemusta.

Hinta 2 500,00 € ALV 25,5 %
Kokonaishinta sis. ALV 3 137,50 €
Opiskelumuoto
Etäopiskelu
Paikka Etäopiskelu
Alkaa
Päättyy
Ilmoittaudu viimeistään 17.11.2025
Kesto n. 1 kuukausi
A boolean indicating whether the Enrollment entity is published.
Koulutuksen maksaja

Osallistujien tiedot

HUOM. Voit ilmoittaa kerralla useamman osallistujan klikkaamalla ”Lisää osallistuja”. Jos osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, anna osallistujan tiedoissa yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Varausvahvistus ja kutsu lähetetään sähköpostitse yhteyshenkilölle ja osallistujille.

Osallistuja
Suomi
**Koulutukseen osallistujan sähköpostiosoitetta käytetään mahdollisen sähköisen koulutusmateriaalin lähettämiseen. Materiaalilinkkiä ei voi lähettää edelleen.

Yhteyshenkilön tiedot

Yrityksen tiedot

Lisätiedot

Linkki maksu- ja peruutusehtoihin (aukeaa uuteen ikkunaan)
Linkki tietosuojaselosteeseen (aukeaa uuteen ikkunaan)

Roskapostitarkistus