Palvelumuotoilu Kurssi

palvelumuotoilijat palaverissa

Palvelumuotoilulla varmistetaan asiakkaille todellista arvoa tuottavat liiketoiminnan ytimessä olevat vaikuttavat tuotteet ja palvelut. 

Koulutuksen sisältö

  • Erinomaiset lähtökohdat yritykselle antaa PalveluLuotsi® konseptimme.
  • Palvelumuotoilun tarjontamme sisältää runsaasti myös muita yrityskohtaisia toteutuksia sekä tiimi- ja yksilökohtaisia sparrauksia. 

Kenelle koulutus sopii?

Kaikille organisaation palvelumuotoilusta vastaaville ja oman roolinsa kautta palvelumuotoiluun osallistuville.

Asiantuntijat

Sari Herrala

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi
Kimmo Viitanen

Kimmo Viitanen

kouluttaja, johtaminen, liiketoiminta ja palvelumuotoilu

Inspiroidu

Taitocase
Espoon Asuntojen tekninen päällikkö Kimmo Heinonen kertoo, että he olivat pilotoineet tahtituotantoa ensimmäisen kerran 111 huoneiston keittiökorjauksissa vuonna 2022. Pilotista tuli asukastyytyväisyyden näkökulmasta sen verran hyviä kokemuksia, että tahtituotantoa haluttiin hyödyntää uudestaan. Tällä kertaa haluttiin kuitenkin ensin panostaa tahtituotannon koulutukseen.
WC
Blogi
Näitä tutkintoja ei voisi jatkossa suorittaa, jos henkilöllä on aikaisemmin suoritettu ammattitutkinto tai korkeakoulututkinto. Tämä kertoo siitä, ettei päättäjillä ole selkeää ymmärrystä tai halua ymmärtää päätösten vaikutuksista lyhyellä ja pitemmällä aikavälillä.
Mikko Gerdt
Blogi
Fasilitoinnin tarkoituksena on auttaa, helpottaa ja tukea työyhteisön toimintaa erilaisissa muutostilanteissa. Se antaa työyhteisölle ja sen jäsenille suuntaa ja energiaa tekemiseen sekä merkitystä työhön. Fasilitointi ei ole pelkästään ryhmätehtävien teettämistä ja niiden läpikäyntiä.
Mikko Gerdt
Taitocase
Henkilöstön kouluttaminen tekee henkilöstöstä kyvykkäämpää. Suunnitelmallinen osaamisen kehittäminen on kilpailuetu muuttuvassa kaupan alan toimintaympäristössä.
HalpaHalli
Blogi
Minulta kysytään usein, mitä Taitotalon asiakkuuspäällikkö tekee ja millaisella palvelumallilla asiakkuuspäällikkö palvelee asiakkaitaan. Asiakkuuspäällikön tehtävään kuuluu uusasiakashankintaa ja asiakkuuksien hoitamista – tavoitteemme on onnellinen asiakas.
Blogi Nuutti Manninen
Uutinen
Yhdistyksen jäseniä yhdistää tuotekehitys ja pyrkimys tehdä parempia palveluita ja tuotteita.Jokaisen opiskelijan kanssa sovittiin oma kehityskohde. Koulutuksen aikana he pystyivät perehtymään yksityiskohtiin. Samalla kokonaisuuksia oppi katsomaan myös boksin ulkopuolelta. Osallistujat kokivat, että opit oli saumatonta viedä arjen käytäntöön heti.
Tuotekehitys
Taitocase
Välitunti Oy ja Taitotalo lähtivät kehittämään uudenlaista kännykkäsovellusta lasten ääntä kuunnellen. Välkky-niminen sovellus on edennyt testausvaiheeseen ja otetaan käyttöön syksyllä.Välitunti Oy keskittyy auttamaan sosiaalihuollon piirissä, haastavassa tilanteessa olevia 7–17-vuotiaita lapsia, jotka uhkaavat jäädä monesti koulupudokkaiksi.
Pia Kelorita valkotaulun edessä
Lue lisää artikkeleita