Hallituksen puheenjohtajan tervehdys

Anneli Karhula
Menestyksekäs vuosi 2022

Taitotalon kolmas toimintavuosi jatkui menestyksellisenä.  Organisaation muutosmatka eteni vuoden aikana strategian mukaisesti. Tavoitteet ylitettiin sekä euromääräisesti että opiskelijavuosilla mitattuna. Asiakaspalautteet ja henkilöstötyytyväisyys olivat molemmat erinomaisella tasolla.

Taitotalo on vahva ammatilliseen koulutukseen keskittynyt koulutuksen järjestäjä, jonka toiminta perustuu henkilöstön ja johdon vahvaan osaamiseen ja sitoutumiseen. Taitotalon perustehtävä, eli koulutustoiminta, johon kuuluvat perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkinnot sekä erilaiset avoimet koulutukset, on merkityksellinen elinkeinoelämän osaamisen näkökulmasta. Taitotalon joustavuus ja asiakaspalvelukyky muuttuvassa toimintaympäristössä ovat organisaatiolle selkeitä menestystekijöitä.

Taitotalon tehtävänä on suomalaisten yritysten osaamisen turvaaminen myös tulevaisuudessa. Sitä varmistamme osaltamme Taitotalon hallituksessa, joka koostuu monipuolisesta ja vahvasta osaamisesta. Taitotalon yhdessä määritetyt arvot, eli merkityksellisyys, yhteistyö, tahto kehittyä ja luotettavuus toimivat Taitotalon toiminnan ohjaajana.  Loppuvuoden 2022 aikana päivitettiin Taitotalon strategiaa ja uusi alkoi strategiaa juurruttaen. Tehdylle strategiatyölle on hyvä perustaa tulevien vuosien työ.

Hallituksen puheenjohtajan roolissa kiitän henkilöstöä ja johtoa tinkimättömästä sitoutumisesta Taitotalon kehittämiseen. Hallitusta kiitän hyvästä ja toimivasta yhteistyöstä. Yhdessä jatkamme kehittämistyötä asiakkaidemme osaamisen kehittäjänä.

Lopuksi lausun asiakkaillemme lämpimän kiitoksen luottamuksesta!

Anneli Karhula