
Jaa
Kehitä osaamistasi myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisena
Myynti ja markkinointi varmistavat yrityksen menestystä. Esimerkiksi uusasiakashankinta, asiakkuuksien hoitaminen, käytännön myynti- ja asiakaspalvelutyö asiakkaiden kanssa sekä markkinointi ja markkinointiviestintä ovat olennaisia liiketoiminnan osa-alueita, joiden osaamista kannattaa aina kehittää.
Tarjonnassamme
- Ratkaisumyynti yritysmyynnissä -verkkokurssi
- Myyntiprosessin suunnittelu, johtaminen ja seuranta
- Asiakashankinta B2B-myyntityössä
- Asiakkuuksien johtaminen B2B-myynnissä
- Onnistu B2B-myynnissä
- Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä
- Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä
- Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen B2B-myyntityössä
- Palvelumuotoilun perusteet
- Asiakaspalvelukoulutus yrityksille
Tutkintokoulutusta
Myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tutkintoja voi suorittaa eri osaamisaloilta.