Tässä valmennuksessa keskitytään omien resurssien ja toimenpiteiden tuottavuuden kehittämiseen. Käytännönläheisessä valmennuksessa opit, mistä muodostuu myyntisanoman houkuttelevuus ja miten toimenpiteet tehdään asiakasta kiinnostavalla tavalla oikeissa kanavissa.
Koulutuksen sisältö
Koulutus keskittyy siihen, mitä kannattaa tehdä, miten ja missä kanavissa toimenpiteiden tuottavuuden lisäämiseksi.
Aiheita muun muassa
- asiakaslupaus
- asiakkaan saamat hyödyt
- kiinnostavan sanoman rakentaminen
- somestrategian perusteet ja omien valintojen merkitys toimenpiteiden tuottavuuteen
- verkostoituminen
Koulutus toteutetaan Teamsillä klo 9–12.
Kouluttajana on Annukka Sumkin, Myynti- ja yritysvalmennus ASSET Oy.
Kenelle koulutus sopii?
yksin- ja pienyrittäjille, markkinoinnista vastaaville ja muille markkinointitehtävissä työskenteleville, jotka haluavat tehostaa someviestintää