Asiakaskokemuksen rakentaminen myyntikohtaamisissa ja asiakaspalvelussa Kurssi

asiakaspalveluhenkilö

Tässä osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja vahvan asiakaskokemuksen rakentamiseen, ja näin parannat myös myyntituloksia.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa paneudutaan asiakaskokemukseen vaikuttaviin tekijöihin ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.

Aiheita muun muassa

  • asiakaskokemus ja siihen vaikuttaminen
  • asiakaslähtöisyys
  • vuorovaikutustaidot ja asiakkaan kohtaaminen
  • asiakkaan saamat hyödyt

Koulutus toteutetaan Teamsillä klo 9–16.

Kouluttajana on Annukka Sumkin, Myynti- ja yritysvalmennus ASSET Oy.

Kenelle koulutus sopii?

B2B-myyjille, avainasiakaspäälliköille, vaativissa asiantuntija- ja asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville