Hanki varmuutta palvelumuotoilumenetelmien käytännön toteuttamiseen. Yhden päivän mittaisessa työpajassa otat haltuun kolme menetelmää asiakasymmärryksen keräämiseen ja analysointiin sekä palveluratkaisujen ideointiin ja ideoiden arviointiin. Menetelmäosaamisella saat syvyyttä palvelumuotoilutöiden toteuttamiseen.
Koulutuksen sisältö
Palvelumuotoilun menetelmätyöpaja 1 keskittyy palvelumuotoilun perusmenetelmien haltuunottoon. Koulutuksessa harjoittelet ja otat haltuun kolme menetelmää, joita pystyt hyödyntämään ja käyttämään välittömästi asiakasymmärryksen keräämisessä ja analysoinnissa sekä palveluratkaisujen ideoinnissa ja ideoiden arvottamisessa. Saat varmuutta ja vinkkejä toteuttaa asiakkaita ja sidosryhmiä osallistavia palvelumuotoilun ja fasilitoinnin menetelmiä käytännön työssä ja palveluiden kehittämisessä.
Kenelle koulutus sopii?
Palveluiden kehittämistyössä, myynnissä, markkinoinnissa toimiville, jotka haluavat varmuutta palvelumuotoilun menetelmien hyödyntämiseen ja toteuttamiseen käytännössä toimialasta riippumatta. Suuremman hyödyn koulutuksesta saat, jos olet tutustunut palvelumuotoilun prosessiin ja periaatteisiin.