Haku

Hakutulokset: 123

  • Helsinki

Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen

Koulutus antaa valmiuksia aggressiivisten henkilöiden kohtaamiseen ja väkivaltatilanteiden ennaltaehkäisyyn. Koulutuksessa käsitellään uhka- ja vaaratilanteiden psykologisia ja fysiologisia tekijöitä, väkivaltatilanteiden erityispiirteitä, vaarasignaalien tunnistamista ja hyväksi todettuja menetelmiä näistä uhkaavista tilanteista selviytymiseksi. 
Seuraavat koulutukset
Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen
  • Verkossa

Ammatillisen kielen oppimisen tukeminen työyhteisössä - valmennus työyhteisölle

Valmennuksen tavoitteena on tutustua erilaisiin tapoihin edistää vieraskielisten työntekijöiden ammattikielen oppimista työyhteisössä sekä valita niistä omalle työyhteisölle soveltuvia konkreettisia tukimuotoja ja oppijoiden kannustamisen keinoja. Valmennus auttaa lähiesihenkilöitä, työpaikkaohjaajia ja nimettyjä kielitukihenkilöitä rakentamaan kielitietoisia käytäntöjä osaksi työyhteisön prosesseja ja viestintää.  Valmennus toteutetaan kahtena puolen päivän työpajana. Valmennus auttaa lähiesihenkilöitä, työpaikkaohjaajia ja nimettyjä kielitukihenkilöitä rakentamaan kielitietoisia käytäntöjä osaksi työyhteisön prosesseja ja viestintää.   
Seuraavat koulutukset
Ammatillisen kielen oppimisen tukeminen työyhteisössä - valmennus työyhteisölle
  • Jatkuva haku
  • Verkossa
Lue lisää koulutuksesta Ammatillisen kielen oppimisen tukeminen työyhteisössä - valmennus työyhteisölle
  • Helsinki

Asiakaspalvelukoulutus

Koulutuksen käytyään henkilö osaa valmistautua asiakaspalveluun osana liiketoiminnan kokonaisuutta, palvella sisäisiä ja ulkoisia asiakkaita eri kanavissa sekä edistää omassa työroolissaan asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yrityksen toiveet ja toimiala huomioiden. Pyydä tarjous!
Seuraavat koulutukset
Asiakaspalvelu
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Asiakaspalvelukoulutus
  • Helsinki

Business Coaching

Business coaching on luova yhteistyösuhde, jonka tavoitteena on inspiroida asiakasta hyödyntämään kokonaisvaltaisesti henkilökohtainen ja ammatillinen potentiaalinsa. Coaching on prosessi, jossa coach auttaa asiakasta kehittämään ajatteluaan ja toimintaansa siten, että se tukee asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraavat koulutukset
Business Coaching
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Business Coaching
  • Helsinki

DiSC WOL/Work of Leader™ -johtajuusprofiili

Disc-WOL on ainutlaatuinen tapa  kehittää johtamistaitoja. Se kehittää johtajan omaa ymmärrystä tiimityön parantamiseksi ja toiminnan tehostamiseksi. Profiili auttaa yksilöä sovittamaan viestintätapansa paremmin eri tilanteisiin ja eri persoonille, pystyen näin antamaan paremmin palautetta.
Seuraavat koulutukset
DiSC WOL/Work of Leader™ -johtajuusprofiili
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta DiSC WOL/Work of Leader™ -johtajuusprofiili
  • Helsinki

Eläimen virtsanäytteen tutkimus -workshop

Workshop on tarkoitettu klinikkaeläinhoitajien jatkokouluttautumiseen. Koulutuksessa käydään läpi eläimen virtsanäytteen teoriaa sekä tutkimuksiin valmistelua ja näytteen käsittelyä sekä tutkimista. Päivään sisältyy myös käytännön harjoituksia. Koulutus voidaan toteuttaa räätälöitynä yrityksesi tarpeisiin.
Seuraavat koulutukset
Eläimen virtsanäytteen tutkimus-workshop, yrityskohtainen, Kysy lisää
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Eläimen virtsanäytteen tutkimus -workshop
  • Helsinki

Ensiavun erikoiskoulutus turvallisuusalalle

Koulutus syventää ja kehittää jo olemassa olevia ensiaputaitoja. Koulutuksessa käydään läpi tyypillisimpiä turvallisuusalalla kohdattavia ensiaputilanteita. Koulutus tuottaa vartijoille ja järjestyksenvalvojille lisäosaamista ammatissa vaaditun perustason ensiapuosaamisen lisäksi. Koulutus perustuu todellisiin yksityisen turvallisuusalan esimerkkitilanteisiin, joita vartijat ja järjestyksenvalvojat työssään kohtaavat. Teemoina ovat esimerkiksi itsemurhayritykset, vainajan kohtaaminen ja massiiviset verenvuodot. Koulutuksessa syvennetään myös tilannetietoisuutta erilaisissa toimintaympäristöissä, esimerkiksi junissa, julkisissa tapahtumissa ja kauppakeskuksissa. Koulutuksen lähtötasovaatimuksena on vartijan tai järjestyksenvalvojan työssä tarvittava perustason ensiapuosaaminen. Jos sinä tai yrityksesi tarvitsette perustason ensiapuosaamista, klikkaa tästä. 
Seuraavat koulutukset
Ensiavun erikoiskoulutus turvallisuusalalle
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Ensiavun erikoiskoulutus turvallisuusalalle
  • Helsinki

Esihenkilövalmennukset puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle

Hyvä johtaminen on perusta yrityksen menestykselle. Esihenkilöllä on paljon vastuuta ja hänen pitää pystyä muokkaamaan toimintaansa työelämän muuttuvissa tilanteissa. Työssään esihenkilöllä on erilaisia rooleja ja häneltä vaaditaan monenlaista osaamista. Esihenkilön pitää ymmärtää ja hallita monia kokonaisuuksia.
Seuraavat koulutukset
Esihenkilövalmennukset puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Esihenkilövalmennukset puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle
  • Helsinki

Everything DiSC™ työyhteisöprofiili

Everything Disc™ Työyhteisöprofiili toimii oman kehittymisen työkaluna, sen avulla tunnistetaan omat vahvuudet ja kehittämiskohteet. Tämä profiili auttaa ymmärtämään myös ihmisten erilaisuutta, erilaisia toimintatyylejä ja käyttäytymispiirteitä. Profiili auttaa parantamaan viestintää erilaisten yksilöiden välillä sekä kehittää johtamista.
Seuraavat koulutukset
Everything DiSC™ työyhteisöprofiili
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Everything DiSC™ työyhteisöprofiili
  • Helsinki

Generatiivisen tekoälyn HR-forum: kulttuurimuutoksen johtajat ja edelläkävijät

Koulutus koostuu kahdeksasta 2 tunnin työpajasta, joissa keskitytään tekoälyn käytännön soveltamiseen HR-tehtävissä. Työpajat sisältävät asiantuntijapuheenvuoroja, case-esimerkkejä sekä interaktiivisia harjoituksia. Välitehtävien avulla osallistujat voivat kokeilla oppimaansa omassa organisaatiossaan ja tuoda kokemuksiaan jakoon seuraavassa tapaamisessa.
Seuraavat koulutukset
Generatiivisen tekoälyn HR-forum: kulttuurimuutoksen johtajat ja edelläkävijät
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Generatiivisen tekoälyn HR-forum: kulttuurimuutoksen johtajat ja edelläkävijät
  • Helsinki

Haastavat asiakaspalvelutilanteet

Koulutuksessa saat perustiedot ja -taidot haastavien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan. Koulutuksen keskeisenä tavoitteena on lisätä ymmärrystä asiakkaan tunnetiloista. Miksi asiakas on haastava ja miten omalla toiminnalla voidaan tilanteen kehittymiseen vaikuttaa? Koulutukseen voidaan myös sisällyttää muita asiakkaan toivomia aihepiirejä.Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallistujien taitoja ja valmiuksia toimia erilaisissa haastavissa ja paineistetuissa asiakaspalvelutilanteissa. Koulutuksen aikana osallistuja oppii tunnistamaan häiriökäyttäytymisen taustatekijöitä, saa valmiuksia ymmärtää erilaisia asiakaspalvelutilanteeseen liittyviä tunnetiloja ja kehittää kykyään ratkaista ongelmallisia tilanteita. Lisäksi koulutus antaa työkaluja edistää omassa työroolissaan asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta. 
Seuraavat koulutukset
Haastavat asiakaspalvelutilanteet
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Haastavat asiakaspalvelutilanteet
  • Helsinki

Hankinnan tehtävät, tavoitteet ja organisointi

Mitä on hankintatoimi? Mitä ovat hankintatoimen tehtävät ja millaista osaamista ne edellyttävät? Millaisia tavoitteita hankinnalle asetetaan? Millaisia vaihtoehtoja hankinnan organisoinnille ja toteuttamiselle on? Näihin kysymyksiin etsitään ja löydetään vastauksia hankintakoulutuksen ensimmäisessä osiossa.
Seuraavat koulutukset
Hankintakoulutus 1, hankinnan tehtävät, tavoitteet ja organisointi
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hankinnan tehtävät, tavoitteet ja organisointi
  • Helsinki

Hankinnan valmistelu

Mistä hankintatarpeet muodostuvat? Miten määrittelemme hankintatarpeen? Mitkä ovat hankintakategoriat? Kilpailutus vai kumppanuus? Onko meillä toimittaja vai pitääkö toimittajia etsiä? Miten toimittajan etsintä ja arviointi voisi tapahtua? Kuka tekee, mitä tekee ja miten?​ Koulutuksessa etsimme ja löydämme näihin vastauksia. 
Seuraavat koulutukset
Hankintakoulutus 2, hankinnan valmistelu
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hankinnan valmistelu
  • Helsinki

Hankinnat ja talous

Miten hankinnoilla voidaan vaikuttaa kannattavuuteen? Tehdäänkö itse vai ostetaanko? Miten toteutamme toimittajan taloudellisen arvioinnin? Miten rahoitamme hankinnat? Näihin kysymyksiin etsitään ja löydetään vastauksia Taitotalon hankintakoulutusten osiossa hankinnat ja talous.​ 
Seuraavat koulutukset
Hankintakoulutus 4, hankinnat ja talous
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hankinnat ja talous
  • Helsinki

Hankinnan seuranta ja kehittäminen

Miten kehitämme toimittajayhteistyötä kertaostoista kohti strategista yhteistyötä? Mitä tietoa tarvitaan  kehittämiseen? Miten ja mistä tietoa saadaan ja miten se tulisi analysoida? Miten hankintojen onnistumista ja tehokkuutta voidaan mitata? Mitkä ovat käytännön toimet hankintojen kehittämiseksi? Näihin kysymyksiin etsitään ja löydetään vastauksia Taitotalon hankintakoulutusten osiossa: Hankinnan seuranta ja kehittäminen.
Seuraavat koulutukset
Hankintakoulutus 6, hankinnan seuranta ja kehittäminen
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hankinnan seuranta ja kehittäminen
  • Helsinki

Henkinen ensiapu ja traumatietoisuus

Maailma ja työelämä elävät yllättävien ja nopeiden muutosten keskellä.  Elämässä voi tapahtua monenlaisia käänteitä, jotka koettelevat yksittäistä ihmistä tai kokonaisia (työ)yhteisöjä. Kriisi – ja traumatietoisuuden lisääminen auttaa työssäjaksamisessa sekä lisää koko työyhteisön työhyvinvointia ja –turvallisuutta.
Seuraavat koulutukset
Henkinen ensiapu ja traumatietoisuus
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Henkinen ensiapu ja traumatietoisuus
  • Helsinki

Hotelli- ja majoitustilojen puhtaanapitokoulutus

Koulutus opettaa tuottamaan asiakaslähtöistä siivouspalvelua hotelli- ja majoitustiloissa. Tavoitteena on oppia tehokas, tuottava ja ergonominen tapa toimia sekä pyrkiä helpottamaan siivoustyössä toimivien arkea esimerkiksi työn organisoinnin sekä siivousmenetelmä- ja välinevalintojen avulla. Pyydä tarjous.
Seuraavat koulutukset
Hotelli- ja majoitustilojen puhtaanapito -koulutus
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hotelli- ja majoitustilojen puhtaanapitokoulutus
  • Helsinki

Hygieniapassikoulutus ja -testi yrityksille

Hygieniapassikoulutus ja -testi on tarkoitettu elintarvikkeiden parissa työskenteleville, jotka käsittelevät helposti pilaantuvia, pakkaamattomia elintarvikkeita. Koulutuksen jälkeen suoritetaan Ruokaviraston hygieniapassitesti.Järjestämme hygieniaosaamiskoulutuksia myös yritystoteutuksina Taitotalon tai asiakkaan tiloissa. Koulutuksen kesto ja toteutustapa sovitaan asiakkaan tarpeiden mukaan. Pyydä tarjous yrityksellenne.
Seuraavat koulutukset
Hygieniapassikoulutus ja -testi yrityksille
  • Jatkuva haku
  • Helsinki
Lue lisää koulutuksesta Hygieniapassikoulutus ja -testi yrityksille