

Kaikki asiointi vaivattomasti oman asiakasvastaavan kanssa
Oma asiakasvastaava on yrityksellenne yhteyshenkilö, joka huolehtii säännöllisestä yhteydenpidosta. Asiakasvastaava varmistaa asiakassuhteen laadun ja kehityksen sekä yhdessä asetettujen tavoitteiden saavuttamisen. Laajemmissa projekteissa asiakasvastaavan tukena on asiakkuustiimi, joka koostuu muista toimialaanne tuntevista ammattilaisista.
Asiakasvastaava toimii yrityksen hrd-kehittäjäkumppanina ja varmistaa, että kehittämishankkeet nivoutuvat toisiinsa muodostaen ehjän ja kustannustehokkaan kokonaisuuden.
Oma asiakasvastaava säästää teidän aikaa ja vaivaa. Teidän ei tarvitse etsiä tietoa koulutuksista, asiakasvastaava tekee sen puolestanne. Asiakasvastaava rakentaa kanssanne konkreettisen osaamisen kehittämisen vuosisuunnitelman, joka tukee yrityksenne liiketoiminnan tavoitteita.
Asiakkaiden kokemuksia voit lukea lisää Taitocase-verkkolehdestämme.
Koulutusalat auto, logistiikka ja teollisuus
![]() | ![]() | ![]() | |
---|---|---|---|
Teuvo Kukkonen | Markku Rekinen | Riku Silván |
Koulutusalat kiinteistö ja rakentaminen
![]() | ![]() | ![]() | |
---|---|---|---|
Kati Jussila | Marja-Leena Räsänen-Ala-Aho | Leena Koponen |
Koulutusalat hyvinvointi ja eläintenhoito
![]() | |||
---|---|---|---|
Mirja Kautiainen |
Koulutusalat ICT, media, johtaminen, liiketoiminta ja turvallisuus
![]() | ![]() | ![]() | |
---|---|---|---|
Tiina Kekkonen | Kari Lepistö | Kirsi Silvennoinen |
Oulun alue
![]() | |||
---|---|---|---|
Pekka Pirnes |
Työvoimakoulutus
![]() | |||
---|---|---|---|
Minna Karhama |