Työntekijäkokemus liiketoiminnan tukipilariksi

TaitoTalk
Hyvä työntekijäkokemus saa työntekijän ylittämään itsensä. Hyvä työntekijäkokemus ei kuitenkaan synny itsestään. Sen taustalla on aina oikeanlaista tekemistä, joko tiedostettua tai tiedostamatonta.

TaitoTalk etsii vastauksia kysymyksiin

  • Miten voi hyvällä työntekijäkokemuksella vaikuttaa henkilöstön veto- ja pitovoimaan?
  • Mitä tarkoitetaan työntekijäkokemuksella? Miksi olemme houkutteleva työpaikka?
  • Miten työntekijäkokemusta voidaan kehittää?
  • Mitä osaamista kehittäminen vaatii?
  • Miten hyvän työntekijäkokemuksen voi konseptoida?

Kokemuksista keskustelemassa

  • Petteri Lötjönen, varatoimitusjohtaja, ISTO Group Oy
  • Nina Maurola, henkilöstöjohtaja, Lempi Kodinhoito Oy
  • Jan Norss, logistiikkapäällikkö, Airam Electric Oy Ab
  • Kimmo Viitanen, koulutusasiantuntija, Taitotalo

Keskustelua luotsaa Tiina Kekkonen, asiakkuuspäällikkö, Taitotalo

Katso tallenne tästä.

Katso kaikki TaitoTalkit ja webinaarit tästä