TaitavaKiinteistö, kiinteistöteknisten vikailmoitusten tehokas hallinta Yrityskohtainen

henkilöstöhallinnon ihminen työssään

Kiinteistön asiakkaiden lähettämien vikailmoitusten hyvä vastaanottaminen on tärkeää vikojen ratkaisemisen kannalta. Perusteellisesti vastaanotetut vikailmoitukset parantavat ja lyhentävät vian määrittelyä sekä vian jatkohoitoa. Tämä nopeuttaa vian korjaamista, parantaa asiakastyytyväisyyttä ja vähentää kustannuksia. Pyydä tarjous.

Kenelle koulutus sopii?

Kiinteistöjen parissa työskenteleville asiakaspalvelijoille ja kiinteistöassistenteille.

Ota yhteyttä

Kirsi Seppänen

koulutusasiantuntija, kiinteistöpalvelut

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Aikaisemmin keittiömestarina työskennellyt Jenny harjoittelee nyt kiinteistöassistentin ammattia isännöintitoimistossa. Hänelle on lupailtu sieltä työpaikkaa, kunhan opiskelut on ensin saatu päätökseen.
Kiinteistöassistentti Jenny Björklund
Lue lisää artikkeleita