Onko Taitotalo jo soittanut sinulle? Blogi

Aiemmassa blogissani noin puoli vuotta sitten kirjoitin osaamisen kehittämisen vuosisuunnittelusta ja siitä, miten Taitotalon asiakkuuspäälliköt palvelevat yritysasiakkaitaan.

13.11.2023

Blogi Nuutti Manninen

Palvelumallimme on usean vuoden kokemuksella ja asiakkaiden palautteen mukaan arvoa tuottava. Palvelumme ovat vaikuttavia ja saavat aikaan tuloksia. Yhteistyö Taitotalon kanssa säästää aikaa, sillä hoidamme asiakkaan koulutus- ja kehittämistarpeet yhden luukun -palveluperiaatteella. 

Taitotalon visiona ja missiona on olla Suomen johtava ammatillinen kouluttaja varmistamalla elinkeinoelämän osaaminen. Osana tätä tavoitetta olemme tiiviisti ja monella tapaa läheisessä yhteistyössä suomalaisten yritysten ja eri alojen organisaatioiden kanssa. Erityisen pitkäjänteisesti ja tavoitteellisesti työskentelemme kumppaniasiakkuuksiemme kanssa. Palvelemme kaikenkokoisia organisaatioita, yksityisiä ja julkisia toimijoita mikroyrityksistä isoihin pörssiyrityksiin. 

Taitotalon asiakkuuspäälliköt tapaavat vuosittain useita satoja yrityspäättäjiä, nykyisiä asiakkaitaan ja sidosryhmäkumppaneitaan. He tapaavat runsaasti myös uusia potentiaalisia asiakkuuksia. Päivitämme säännöllisesti asiakasohjelmaamme, johon tunnistamme organisaatioita, jotka haluamme oppia tuntemaan. Näiden asiakkuuksien kanssa pyrimme järjestämään tapaamisen agendalla, jonka teemojen käsittelystä asiakas hyötyy heti. Tavoitteenamme on ymmärtää, millaisia liiketoiminnan kehitystavoitteita organisaatioissa on ja mitä tavoitteet tarkoittavat osaamisen kehittämisen näkökulmasta. Tämä tieto on meille tärkeää, kun kehitämme palveluitamme. Taitotalolla on kokemusta ja näkemystä, miten osaamisen johtamisen parhaita käytänteitä hyödynnetään organisaatioissa. Asiakkaamme arvostavat viimeisintä tietoa modernin ammatillisen koulutuksen mahdollisuuksista sekä käytännönläheisiä ratkaisuesityksiämme. Yritysjohtajat ymmärtävät hyvin, että Suomi menestyy osaamisella, tämä pätee yhtä lailla yksilöihin ja organisaatioihin. Asiakkaamme ja me taitotalolaiset olemme samaa mieltä siitä, että koulutus ja osaaminen ovat väline parempiin tuloksiin, ei itseisarvo.

Olemmeko Taitotalosta jo soittaneet sinulle ja ehdottaneet tapaamista?
Vaikka soittolistamme on mittava ja sisältää satoja yrityksiä ja vielä enemmän päättäjiä, resurssimme ovat rajalliset. Emme varmasti tavoita puhelimella kaikkia päättäjiä, jotka haluaisimme tavata. Viestimme ja asiakaslupauksemme yrityksille on kiinnostava, sillä erittäin suuri osa puhelimella tavoittamistamme yrityspäättäjistä haluaa järjestää tapaamisen kanssamme. Jos emme ole vielä ehtineet soittaa sinulle, ja olet kiinnostunut ammatillisen koulutuksen mahdollisuuksista, olethan yhteydessä. Sovitaan tapaaminen ja arvioidaan, olisiko Taitotalon osaamisesta hyötyä organisaatiossasi.

 

Kirjoittaja Nuutti Manninen työskentelee Taitotalossa asiakkuusjohtajana. Hänelle konkreettiset tulokset ja positiivinen asiakaskokemus ovat sydämen asioita. Nuutti keskustelee mielellään osaamisen johtamisesta ja siitä, miten Taitotalo voisi palvella organisaatiotasi.