OsaamisLuotsi® Yrityskohtainen

liitutaulu ja lamppu

Menestyvä organisaatio tunnistaa tulevat osaamistarpeensa jo nyt. Se hallitsee osaamisen kehittämistä systemaattisesti osana johtamista. Silloin sekä nykyiset että myös tulevat osaamistarpeet täyttyvät. 

Kenelle koulutus sopii?

koulutus on suunniteltu johtamisen apuvälineeksi kun halutaan kehittää organisaation kilpailukykyä, vahvistaa henkilöstön strategista osaamista ja varmistaa että osaaminen on tuloksellista.

Asiantuntijat

Sari Herrala

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi
Jouni Simonen

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Ota yhteyttä

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Inspiroidu

Blogi
Fasilitoinnin tarkoituksena on auttaa, helpottaa ja tukea työyhteisön toimintaa erilaisissa muutostilanteissa. Se antaa työyhteisölle ja sen jäsenille suuntaa ja energiaa tekemiseen sekä merkitystä työhön. Fasilitointi ei ole pelkästään ryhmätehtävien teettämistä ja niiden läpikäyntiä.
Mikko Gerdt
Blogi
Minulta kysytään usein, mitä Taitotalon asiakkuuspäällikkö tekee ja millaisella palvelumallilla asiakkuuspäällikkö palvelee asiakkaitaan. Asiakkuuspäällikön tehtävään kuuluu uusasiakashankintaa ja asiakkuuksien hoitamista – tavoitteemme on onnellinen asiakas.
Blogi Nuutti Manninen
Lue lisää artikkeleita