Koulutus opettaa tuottamaan asiakaslähtöistä siivouspalvelua hotelli- ja majoitustiloissa. Tavoitteena on oppia tehokas, tuottava ja ergonominen tapa toimia sekä pyrkiä helpottamaan siivoustyössä toimivien arkea esimerkiksi työn organisoinnin sekä siivousmenetelmä- ja välinevalintojen avulla. Pyydä tarjous.
Kenelle koulutus sopii?
Hotelli- ja majoitustiloissa puhtaanapidon tehtävissä työskenteleville.
Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.
Koulutus on mahdollista toteuttaa myös englanniksi.
Esimerkki sisällöstä, kesto 2 x 4 tuntia
- Puhtauden mielikuva ja asiakaslähtöisten puhtauspalvelujen tuottaminen
- Hotelli- ja majoitustilojen palvelukuvauksen mukainen siivous
- Siivousmenetelmät ja puhdistusaineet
- Siivousvälineet ja ergonomia
- Käytännön harjoittelu
Toteutus
Koulutus sisältää sekä teoriaa että käytännön harjoituksia. Se voidaan toteuttaa Taitotalon tai asiakkaan tiloissa.
Kysy lisää
Piia Marttinen
koulutusasiantuntija, kiinteistöpalvelut, puhtausalan henkilöstökoulutukset