PalveluLuotsi® Yrityskohtainen

ulko-ovi käy ja ihmiset kulkee

Haluatko vaikuttaa asiakaskokemukseen ja sen avulla kehittää yrityksesi kilpailukykyä ja parantaa tulosta?

Kenelle koulutus sopii?

PalveluLuotsi®:n avulla kartoitat, suunnittelet ja toteutat yrityksesi strategiasta johdetun palvelukokemuksen, jonka vaikuttavuus on mitattavissa.

Koulutuksen sisältö

PalveluLuotsi® on Taitotalon kehittämä tehokas palveluiden kehittämistyökalu.  
Sen avulla voidaan selvittää tavoitteiden ja toteutuksen kriittiset kohdat ja ristiriidat sekä kehittää asiakaskokemusta.  

PalveluLuotsissa tunnistetaan strategiaan pohjautuvat muutostarpeet palveluportfolioon kohdistuvien vaikutusten osalta, esimerkiksi asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, mittaus & analysointi, juurisyyanalyysit ja muut ongelmanratkaisumenettelyt. Kehittämistyö tehdään yhdessä Taitotalon  asiantuntijoiden  ja  organisaatiosi  avainhenkilöiden  kanssa.

PalveluLuotsi® kasvattaa

  • asiakastyytyväisyyttä
  • henkilöstön osaamista
  • työtyytyväisyyttä
  • asiakasuskollisuutta
  • yrityksesi tulosta ja kilpailukykyä.

PalveluLuotsi® tarjoaa 

  • analyysin yrityksen palvelukonseptin suorituskyvystä
  • tavoitteet toiminnalle
  • mittarit vaikuttavuuden määrittämiseen
  • välineitä asiakaskokemuksen kehittämiseen ja käytäntöön viemiseen

Hyvästä asiakaskokemuksesta kerrotaan eteenpäin.

Asiakaskokemus on koko organisaation vastuulla.


PalveluLuotsi saa investoinnit osaamiseen tuottamaan tulosta. 

Asiakkaat

  • Kirkastettu palvelukonsepti erottaa yrityksesi kilpailijoistanne.
  • Palvelukokemuksen tasalaatuisuus kehittyy ja  asiakastyytyväisyys kasvaa.

Henkilökunta

  • Sisäistää palvelukonseptin ja sen mukaisen toiminnan merkityksen.
  • Oppii toimimaan palvelukonseptin mukaisesti, asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti.

Johto

  • Esihenkilöt oppivat valmentamaan konseptia ja uskaltavat  puuttua poikkeamiin.
  • Johto saa faktatietoa palvelukonseptin toimivuudesta ja kilpailukyvystä.
  • Johto saa käyttöönsä liiketoimintalähtöisen ja tavoitteellisen toimintaohjelman.

Hyvä asiakaskokemus parantaa kannattavuutta

Toteutus

  • Kokonaisuuden fasilitointi osallistavilla, motivoivilla ja sitouttavilla työmenetelmillä.
  • Analyysi nykyisestä tuotannollisista prosesseista suhteessa strategisiin tavoitteisiin.
  • Asiakkaan henkilöstön kyvykkyys kasvaa, sama prosessi voidaan tulevaisuudessa toteuttaa ilman ulkopuolista tukea.
  • Kehittämistoimenpiteiden tai -projektien (1–3 kpl) keskeiset elementit ja RoadMap tavoitetilaan pääsemiseksi.

Tutustu myös muihin Luotsi® tuoteperheen palvelutarjontaan

StrategiaLuotsi®
TuotantoLuotsi®
OsaamisLuotsi®
MuutosjohtamisLuotsi®

Asiantuntijat

Sari Herrala

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi
Jouni Simonen

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi

Inspiroidu

Taitocase
Espoon Asuntojen tekninen päällikkö Kimmo Heinonen kertoo, että he olivat pilotoineet tahtituotantoa ensimmäisen kerran 111 huoneiston keittiökorjauksissa vuonna 2022. Pilotista tuli asukastyytyväisyyden näkökulmasta sen verran hyviä kokemuksia, että tahtituotantoa haluttiin hyödyntää uudestaan. Tällä kertaa haluttiin kuitenkin ensin panostaa tahtituotannon koulutukseen.
WC
Lue lisää artikkeleita