Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen Yrityskohtainen

Aikuiskoulutus2020

Koulutus antaa valmiuksia aggressiivisten henkilöiden kohtaamiseen ja väkivaltatilanteiden ennaltaehkäisyyn. Koulutuksessa käsitellään uhka- ja vaaratilanteiden psykologisia ja fysiologisia tekijöitä, väkivaltatilanteiden erityispiirteitä, vaarasignaalien tunnistamista ja hyväksi todettuja menetelmiä näistä uhkaavista tilanteista selviytymiseksi.

 

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus soveltuu eri toimialojen haastavissa ja uhkaavissa asiakaspalvelutilanteissa toimiville henkilöille. Koulutuksesta hyötyvät esimerkiksi sosiaali- ja terveysalan erityisyksiköissä työskentelevät (esim. mielenterveys- ja päihdekuntoutus, lasten- ja nuorten erityisyksiköt), kotihoidon työntekijät sekä esimerkiksi päivystyksessä työskentelevät. Kaupan alalle koulutus soveltuu esimerkiksi vaativissa toimintaympäristöissä olevien myymälöiden vuorovastaaville, yövuoroja tekeville myyjille sekä yksintyöskenteleville henkilöille. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa, jolloin alakohtaiset lainalaisuudet ja erityispiirteet pystytään huomioimaan kattavasti.

Ota yhteyttä

Marika Vainola

koulutusasiantuntija, turvallisuus