TaitavaKiinteistö, kiinteistönhoidon asiakaspalvelu Yrityskohtainen

Kiinteistönhoitaja

Koulutus auttaa osallistujia ymmärtämään asiakaspalvelun merkityksen ja sen erityispiirteet kiinteistönhoidon tehtävissä. Koulutuksen tavoitteena on lisätä asiakastyytyväisyyttä, kehittää vuorovaikutustaitoja ja kasvattaa työn tuloksellisuutta. Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Pyydä tarjous.

Kenelle koulutus sopii?

Kiinteistönhoitoalalla työskenteleville tai tehtävässä juuri aloittaneille, jotka haluavat lisätä osaamistaan.

Ota yhteyttä

Kirsi Seppänen

koulutusasiantuntija, kiinteistöpalvelut

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Aikaisemmin keittiömestarina työskennellyt Jenny harjoittelee nyt kiinteistöassistentin ammattia isännöintitoimistossa. Hänelle on lupailtu sieltä työpaikkaa, kunhan opiskelut on ensin saatu päätökseen.
Kiinteistöassistentti Jenny Björklund
Lue lisää artikkeleita