Asiakaspalvelukoulutus Yrityskohtainen

Tiimityöskentelyä

Koulutuksen käytyään henkilö osaa valmistautua asiakaspalveluun osana liiketoiminnan kokonaisuutta, palvella sisäisiä ja ulkoisia asiakkaita eri kanavissa sekä edistää omassa työroolissaan asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yrityksen toiveet ja toimiala huomioiden. Pyydä tarjous!

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus soveltuu asiakaspalvelutehtävissä toimiville, esimerkiksi kaupan ja logistiikan alalla, sosiaali- ja terveysalalla sekä rakennusalalla. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa alakohtaiset erityispiirteet huomioiden.

Ota yhteyttä

Satu Myllylä

koulutusasiantuntija, liiketoiminta